Podnošenje prigovora

POTROŠAČI - Trgovine & Poslovne jedinice

Sukladno čl.10.st.3. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine 41/14) obavještavamo potrošače da prigovore na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

LORENCO D.O.O., Zagrebačka 12, 23250 Pag

S naznakom "Prigovor potrošača"

ili na email adresu prigovori@lorenco.hr

ili FAX brojem 00385 23 611 045

U prigovoru naznačite broj poslovne jedinice na koju se prigovor odnosi (npr. Lorenco 3) - popis svih poslovnica možete pogledati ovdje.

Odgovor na vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od primitka prigovora. Na prigovore koji ne sadrže potpune podatke, te dokaz (račun, ponuda ili sl.) smatrat ćemo nepotpunima.

GOSTI - Ugostiteljski objekti & Caffe Bar

Sukladno čl.10. Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti obaviještavamo goste da nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi  na adresu:

LORENCO D.O.O., Zagrebačka 12, 23250 Pag

S naznakom "Prigovor gosta"

ili na email adresu prigovori@lorenco.hr

ili FAX brojem 00385 23 611 045

U prigovoru naznačite broj poslovne jedinice na koju se prigovor odnosi (npr. Lorenco 3) - popis svih poslovnica možete pogledati ovdje.

Odgovor na vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od primitka prigovora. Na prigovore koji ne sadrže potpune podatke, te dokaz (račun, ponuda ili sl.) smatrat ćemo nepotpunima.

Uspješno ste se prijavili

Dogodila se pogreška prilikom prijave

Lorenco d.o.o. will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.